Friday, December 11, 2009

Life Must gO On N New STory


cute tul budak yg kt atas 2 kn..comel nye...geram tul aku tgk...
Hidup kite..penuh dengan dugaan yg kadangkala mematahkan semangat kite sendiri..dah la,aku pun kena pandang kt depan utk lebih suceesfull..arini, bangun jer pg td, aku ader wat nasi goreng ngan air tea utk aku mkn n angah skali ngan ank sedara aku irfan ngan danish..

percaya x korang semua, aku rajin plak ari ni sapu sampah kt belakang umah aku skali ngan porch kt depan umah..huhuhu, penat siot..

Tp, penat ni pun sampai sekarang aku x mengantuk lagi...aku ni,kekadang geram jugak kt ank sedara aku tu yg kuat sangat bergaduh..adui!!!bising tul..kekadang pening kalu aku duk dengar diorg menjerit..

aku sebenarnye x der sgt story yg best utk dikongsi kt korang semua..just petang tadi,aku tetiba ingat kt dia Ex-aku (AB) aku ader msg kt die ptg td mintak adress die kt baling..tp x der answer dr die..it's ok la..mcmmana la, aku bleh tetiba jd jeles plak..aku fikir die x bls mybe p dating ngan GF die kot..adui...tersebak la aku sekejap duk fikir yg bukan2..aku pun tau, aku bukan manusia yg sempurna utk die..



No comments:

Post a Comment