Sunday, December 13, 2009

PenAT*****

(ni la XANTHIC DELIGH-kedai kurma)
Ari Ni,x der sgt yg bleh aku kongsi..just pg td,mls tul nak p keja..maklum la kena bangun awl..hehe..ari ni, keja xder problem..semua ok jer..kekadang bz jugak la..ptg tadi dapat surat kontrak dari MAZLAN ENGINEERING..ini pasal kontrak kt PETRONAS PENAPISAN LA...

Actually,keja utk ari ni lum siap..hehhe..kantoi!! esok bleh wat kn?hehhe..petang td, balik dari keja aku p ATM kt dgn MESRA MALL..n isi minyak keta dalam RM30..adui..kering ahhh mcm ni..pas2 singgah jap kt MESRA MALL..aku p bank in duit kt achik utk byr duit keta kancil..pas2 singgah jap kt xanthic DELIGHT(kedai kuRma) ini sebenarnye tempat aku keja dulu la..before keja kt Petronas Penapisan..

aper yg aku dgr citer..kedai ni,ader problem skit la ngan pekerja die..salah sorang dah berenti..my be ader salah faham antara mereka..biar la diorg 2..BOs yg kt kedai kurma sebenarnye offer aku keja balik..tp,aku dah suka keja kt PETRONAS...x salah jugakkan aku keja utk malam jer..dapat jugak duit lebih utk aku sambung study bulan 1 ni..

sebenarnye...aku pun x sabar utk smbg study balik..i will try made da best 4 my future..aku nak idup dalam bzzz..at least,aku try utk lupakan die..aku pun x pasti la..kenapa aku teringat pada org yg dah x sudi kt kite..die 2 dah ader yg lain!!!!kekadang aku bleh plak,tetiba jeles kat nurse..mybe die ngan nurse kot??hanye die yg tau...

>>>>wait 4 tomorrow..mybe have a good story n good day!!!tunggu...

No comments:

Post a Comment