Tuesday, December 15, 2009

petronas Penapisan(activity)

(id card aku)
yg kt atas id kt aku masuk n keluar keja..hahah..mmg x leh tipu ah masuk lewat or kuor awl..hehehni jugak la..tiap2 bulan kena antor ip time track.semua kt sini bleh check..ari ni bz skit la...arini aku kena wat annoucement pasal cleaning beach...kt sini,bos2 pun join jugak tau..jgn main..CEO ngan GM pun ikut join..syabas la..bersama ngan rakyat..ari ni pun ader jugak pasal debat ala2 parlimen..best jugak la..diorg debat tajuk aper ntah..aku pun dah x ingat..heheh..fuhhh in English plak 2..


(t-shirt yg join cleaning beach)
t-shit yg kt atas 2,diberi oleh imran..exec enviroment kot..kecik jer orgnye..tp,sgt berkaliber..hahah..sebenarnye aku x join pun..x leh nak tgl tempat la..tp,aku dah tlg die wt annou. pasal cleaning beach..itu yg die igat nak bg..thanz ya...
ptg td dapat call dari en asrul...xanthic delight..aku start balik keja kt sana 7 pm..aku nak wat part time jer la..best..dapat jugak tambah pendapatan..bile kite wat keja dgn ikhlas,nescaya keberkatan 2 ader..walaupun wang i2 penting,tp hakikatnye..biarla buat keja dgn ikhlas utk disenangi bersama...thaz you..semua...i miss PP(T) Sb*****petronas penapisan****muah!!!



No comments:

Post a Comment